Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Daan en Lotte - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Daan en Lotte - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Daan en Lotte

Blijf op de hoogte en volg Daan en Lotte

06 Januari 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

De reis is begonnen! Na een dag reizen zijn we aangekomen bij ons hostel in Kuala Lumpur (Maleisië). Kuala Lumpur is een stad met veel verschillende culturen en godsdiensten en oogt heel modern met hoge gebouwen, skytrains en heel veel shopping malls (incl. indoor rollercoaster). Zoals elke grote stad, beschikt ook Kuala Lumpur over een Chinatown.

We hebben afgelopen anderhalve dag veel rondgelopen en een aantal highlights bezocht: Petronas Twin Towers, de Kuala Lumpur Tower en Chinatown. Verder lekker gegeten bij straatstalletjes.

Morgen vliegen we naar Myanamar, waar we maximaal 28 dagen zullen verblijven. De internettoegang is daar beperkt, dus wees niet ongerust als je voorlopig niks meer van ons hoort!

Foto's van KL zijn hier te vinden:

• 06 Januari 2012 - 15:50

Annie:

Rob zal trots op jullie zijn, een lekker beknopt verslag!

• 06 Januari 2012 - 16:05

HDo:

Hoi luitjes! Goed om van jullie te "horen". Mooie slippers Daan :-)

• 06 Januari 2012 - 16:11

Charlie:

Hey dat is herkenbaar :-) Wel een beetje jaloers op de zomerkleren! Ben beniewd naar jullie avonturen in Myanmar. Groetjes, Charlie

• 06 Januari 2012 - 16:36

Lot:

Wat leuk iets van jullie te horen! Maarten en ik vroegen ons gisteren al af hoe het jullie vergaan zou zijn tot nu toe :) En Daan, die rollercoaster heb jij meteen even uitgeprobeerd neem ik aan?
    Heel veel plezier, de kop is eraf!
    Xxxxxxxxxxxx

• 06 Januari 2012 - 18:43

Floor:

Kijk.. Dat ziet er goed uit. Slippers, zonnebrillen en veel vlees op de kaart.. Heerlijk. Lees graag weer volgende keer jullie berichtje. Veel plezier!

• 06 Januari 2012 - 19:43

Cindy En Peter:

Hoi Daan en Lotte! Ziet er leuk uit. Leuke achtbaan ook voor thomas:) Veel plezier de komende maanden en wij volgen jullie. X Cindy en peter

• 06 Januari 2012 - 23:08

Olga:

Hoi Daan en Lotte!

Ik ben jaloers :) en leuk om te lezen en jullie foto's te zien! Geniet van alles!

Groetjes, Olga

• 07 Januari 2012 - 11:01

Ro:

Ziet er erg leuk uit jongens! Kijk uit naar de volgende berichten!

• 09 Januari 2012 - 18:14

Marije:

Net mijn boek uit over Myanmar! Gaan jullie op zoek naar Aung San Suu Kyi, die nu eindelijk verlost is van haar huisarrest? Of de mythische figuur van Akha's Wei Wei genaamd? Ik zou graag met jullie willen reizen na alle mooie beschrijvingen, die ik onlangs heb gelezen. Kan jullie foto's niet afwachten! Wens jullie ontzettend veel plezier toe, X

• 11 Januari 2012 - 03:54

Sam:

Ziet er mooi uit! Ook bij jullie lekker weer zo te zien :) Veel plezier!!! XX

• 11 Januari 2012 - 11:32

Rutger En Olivier:

Goede foto's. Ben jaloers!